Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Warmwelkom, luisterend oor en duidelijk in advies
Duidelijk over behandelingen en ontspannen sfeer.

goede ervaring
Het is een goede praktijk. Zeker aan te bevelen.

Deskundig
Prima behandeling

Erg vriendelijk en vakkundig
Erg vriendelijk en zorgzaam . Wordt duidelijk verteld wat er gaat gei

Fijne praktijk
De 5 sterren zeggen het al Uitstekend geholpen zoals altijd Fijne praktijk en leuk dat het allee...
Lees meer
Wat een fijne tandarts
Goed geholpen en meedenkend. De tandarts Maria en haar assistente zijn echt goed op elkaar ingesp...
Lees meer
Vriendelijk en deskundig
Ben al jaren cliënt bij deze tandarts. Goede service en deskundige behandeling.

Super
Dik tevreden

Klantvriendelijk.
Al 25 jaar dik tevreden.

Goed
Goed

Goed
Correct geholpen

Fijne, kundige tandarts
Betreft de behandelende tandarts: Kundig en zeer fijn persoon met oog voor de patiënt

Goed geholpen
Kundig en behulpzaam

Prima
Prima behandeling met uitstekende uitleg

… en erg attent
Werd zorgvuldig behandeld

Goed
Goed

prettig
goede uitleg over wat er aan de hand is en wat er voor oplossingen zijn. rustig en goed. ik kre...
Lees meer
Snel en duidelijk
Ik heb eigenlijk nooit klachten. Ik belde en kon snel terecht. Gerustgesteld en duidelijke tips m...
Lees meer
super lief mensen
super goed behandeld veel begrip en kon snel terecht en ben super geholpen

Goed behandeld door de tandarts en assistente.
Jammer dat de herinneringsmail me niet bereikt heeft (op geen van mijn 4 apparaten en het zat ook...
Lees meer
Goed
Snel en goed geholpen

Bedankt
De dokter was aardig en werkte heel goed

Alleen bij mondhygieniste geweest
Mondhygieniste F. K. straalt kalmte uit en vertelt telkens wat ze gaat doen. Top.

Tevreden, vriendelijke mensen, goed advies
.