Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
30 september 2023

Warmwelkom, luisterend oor en duidelijk in advies

Duidelijk over behandelingen en ontspannen sfeer.

29 september 2023

goede ervaring

Het is een goede praktijk. Zeker aan te bevelen.

28 september 2023

Deskundig

Prima behandeling

26 september 2023

Erg vriendelijk en vakkundig

Erg vriendelijk en zorgzaam . Wordt duidelijk verteld wat er gaat gei

24 september 2023

Fijne praktijk

De 5 sterren zeggen het al Uitstekend geholpen zoals altijd Fijne praktijk en leuk dat het allee...

Lees meer
23 september 2023

Wat een fijne tandarts

Goed geholpen en meedenkend. De tandarts Maria en haar assistente zijn echt goed op elkaar ingesp...

Lees meer
21 september 2023

Vriendelijk en deskundig

Ben al jaren cliënt bij deze tandarts. Goede service en deskundige behandeling.

20 september 2023

Super

Dik tevreden

20 september 2023

Klantvriendelijk.

Al 25 jaar dik tevreden.

20 september 2023

Goed

Goed

18 september 2023

Goed

Correct geholpen

17 september 2023

Fijne, kundige tandarts

Betreft de behandelende tandarts: Kundig en zeer fijn persoon met oog voor de patiënt

16 september 2023

Goed geholpen

Kundig en behulpzaam

15 september 2023

Prima

Prima behandeling met uitstekende uitleg

14 september 2023

… en erg attent

Werd zorgvuldig behandeld

13 september 2023

Goed

Goed

13 september 2023

prettig

goede uitleg over wat er aan de hand is en wat er voor oplossingen zijn. rustig en goed. ik kre...

Lees meer
10 september 2023

Snel en duidelijk

Ik heb eigenlijk nooit klachten. Ik belde en kon snel terecht. Gerustgesteld en duidelijke tips m...

Lees meer
10 september 2023

super lief mensen

super goed behandeld veel begrip en kon snel terecht en ben super geholpen

9 september 2023

Goed behandeld door de tandarts en assistente.

Jammer dat de herinneringsmail me niet bereikt heeft (op geen van mijn 4 apparaten en het zat ook...

Lees meer
8 september 2023

Goed

Snel en goed geholpen

7 september 2023

Bedankt

De dokter was aardig en werkte heel goed

7 september 2023

Alleen bij mondhygieniste geweest

Mondhygieniste F. K. straalt kalmte uit en vertelt telkens wat ze gaat doen. Top.

7 september 2023

Tevreden, vriendelijke mensen, goed advies

.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Kraan Tandheelkunde Lemmer
Tramhaven 1
8531 HP
Lemmer
Zo
Gesloten